Навчання профспілкових лідерів закладів освіти району

Районною організацією профспілки спільно з управлінням соціального захисту населення проведено семінар для голів профспілкових організацій закладів освіти Коропського району.

Одним з основних питань, що розглядалися на семінарі – спрощений та доступний для населення порядок призначення житлових субсидій. Начальник відділу грошових виплат та компенсацій управління соціального захисту населення райдержадміністрації Людмила Миколаївна Пацук розповіла про основні зміни при призначенні субсидії та значно спрощену систему надання документів заявником до управління соціального захисту населення, які діють з 1 травня 2015 року.

Посадовець зазначила, що субсидія призначається одному з членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації. /Files/images/семінар1.jpg З 1 травня субсидію можуть отримати громадяни, які не зареєстровані у житловому приміщенні – на підставі договору оренди та у разі оформлення особових рахунків на таких осіб.

Право на отримання житлової субсидії мають домогосподарства, в яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг, виходячи з соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами, з урахуванням пільг, перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

З 1 травня 2015 року призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Для громадян, які орендують житло, додатково необхідно надати договір оренди. Також Людмила Миколаївна зазначила, що у випадку коли заявник подає декларацію не за попередній рік а за 6 місяців необхідно подати також довідки про доходи з «мокрими» печатями.

Бланки Заяви та Декларації роздані кожному домогосподарству. Вказані документи необхідно заповнити та направити поштою до управління соціального захисту за адресою: вул. Київська, буд.9, смт. Короп, Чернігівської обл. 16200 або представити за цією адресою попередньо записавшись по телефону 2-11-71. (В разі, якщо ви не отримали бланки заяв та декларацій, їх можна завантажити тут)

Субсидія буде призначатись на 12 місяців, причому буде встановлено автоматичний перерахунок, на підставі раніше наданих документів, для тих сімей, які на сьогодні вже отримують субсидію. Це зробить самостійно управління соціального захисту населення.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, про купівлю земельної ділянки, квартири, будинку та інше – заявник зобов’язується у місячний термін повідомити управління соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі. Щоб не виникло таких ситуацій Людмила Миколаївна порадила звертатись за довідкою про доходи до Коропського відділення Менської ДПІ ГО ДФС.

За результатами розгляду заяви про призначення субсидії заявнику направляється повідомлення про призначення (не призначення) субсидії.

Учасники семінару отримали також інші пояснення щодо заповнення заяви про призначення житлових субсидій та декларації про доходи і витрати осіб. Семінар пройшов в режимі жвавої дискусії.

За додатковою інформацією можна звертатися за телефоном гарячої лінії – 2-11-71 в управлінні соціального захисту населення Коропської райдержадміністрації .

Кiлькiсть переглядiв: 97

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.